NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Saturday, July 21, 2012

SaHuR YaNg PeRtaMa

Selamat pg semua.. wahhhh rajin aku apdet awal pg.. hehehe.. maklumlah, pestaim bersahur di spital..


Ni la menu sahur aku.. nasi ayam hainan + buah2 + kurma

Tapi tak abis aku mkn.. mkn separuh aje.. kenyang lak sbb aku tumpang bedal nasi encik suami sampai separuh.. kahkahkah..

Menu encik suami lainnn.. sedap pulak tu.. menu encik suami nasi putih + ikan apa ntah masak blackpepper + sayur pak choy.. sedap pulak aku rasa.. tu yg aku mencekik nasi dia sampai abis tuh.. ekekeke..

Ni lah pengalaman puasa yg takkan dpt aku lupakan.. tapi kalau byk termakan semut goreng tepung mungkin boleh lupa gak kot satu hari nanti.. hehehe...

Sepatutnya arini nak balik kampung aku kat sekinchan utk sambut 1 ramadhan.. tapi mana sangka kan kitorang sambut kat spital lak.. tunggu encik suami dah okey sikit baru balik kampung kot.. huhuhu..

Dan tengahari ni dah boleh balik umah.. sukeeeee.. tapi aku kena jd driver la arini sbb encik suami takleh nak duduk lama2 bawak kete.. aku jarang jd driver utk encik suami sbb selalunya aku jd penumpang dia je..

So mcm nerves lak bila aku jd driver utk dia arini.. terasa mcm org jpj berada di sebelah aku utk check gaya pemanduan aku lak.. hahahaha.. okeylah.. selamat berpuasa..!!

9 comments:

eila said...

selamat berpose kak....pose jangan tak pose heee

ameris said...

awalnya entry ana. akk lak tgh buai bby lps sahur. sedap ana sahur. akk mkn roti butterscotch dg milo je.

Suhana Shuib said...

selamat berposa.semoga hubby cepat sembuh k..

Eey Nasis said...
This comment has been removed by the author.
rahayu said...

Selamat berpuasa ana.semoga suami cepat pulih...

IdaShazana said...

selamat menyambut ramadhan.

mmg berdebar kalau husband ada sebelah waktu drive

TeacherAzimah said...

xpe nnt dah balik rumah, ana blh mula masak sedap2 utk berbuka ya :-)

Puteri Satu said...

akak pun mcm tu...klu dok sepital.. mesti rindu kat rumah sendiri kan... semua orang cenggitu kot...

syalinda johari said...

selamat berpuasa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...